Skola igen...

Idag började jag dagen med att möta Tilda nere i centrum och ta en promenad till hundrast gården. Vi lät dom busa lite sedan gick vi till t banan och där sa jag hejdå och lämnade över Lexie. Sedan åkte jag till skolan...
Kl 11 när vi slutade åkte jag hem och lämnade lite grejer, hämtade kameran osv. Så kl 12.40 var jag i sköndal igen och kl 13.00 tog vi med hela flocken på en promenad. Efter det hängde jag lite med tyra innan vi gick med hela flocken ner till vattnet och tillbaka. 
Sedan gick jag hem och nu ikväll tog jag en promenad med maja och bessie och cycklande lite;-)
Det är sjukt vad stor skilnad det är när det är jag och lexie så går hon som en klocka hela tiden men är vi med andra hundar/ människor är hon ett kaos. Så nu blir det att ta med hundar ut så vi kan träna bort problemen där oxå!
 
Imorgon blir det Södra med lexie och happy så träffar vi några där oxå så blir vi kanske utstirrade när vi tränar;-) Ge oss ett lycka till:P
Här får ni några bilder från dagen<3

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback