Ska detta föreställa december?

Hur kom det sig att det är andra advent imorgon och det är inte äns minusgrader?.. Tänker inte ha jullov utan snö! Det ska vara minusgrader, snö, öppenspis osv på vintern. Inte regn, plusgrader och gummitsövlar -.-
Lite trött blir man av detta mörker och skit när det inte äns är snö!..
 
Så ja det är väll typ 5 timmar mitt på dagen som det är ljust och man blir lite mer taggd på att gå ut med hunden men aa fortfarande är det blött och geggigt... Men har man hund är man tvungen så gick ut och körde dogparkour och fy vad jag älskar det!
Agility är för snabbt för lex
Freestyle är okej men lite svårt för henne att minnas alla trix
Lydnaden måste hon var uppmärksam det klarar hon inte
Spår klarar hon inte då hon tappar spåret
Drag är för tråkigt enligt henne hon vägrar dra
IPO klarar hon inte
Flyball fattar hon inte
Och dogparour kör hon.. Ja efter tre pass med träning att hoppa från sak till sak kör hon utan tvekan! <3
 
Smart som jag är så nu när det är mörkt typ dygnet runt målar jag rummet svart haha! Känner mig faktiskt lite duktig som slipat, spacklat, tvättat och målat väggarna själv x)
 
 

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback