Skåne....

Ja i söndags åkte vi till flygplatsen för att åka ner till skåne men nej... Fick inte gå på så åkte hem igen och på månndag morgon åkte jag ner. Vi har tränat, hänt på stranden, solat, njutit av sommaren och allt det där man kan hitta på utan hund... Fy så himla tråkigt att inte ha hund i 2 veckor! Men men nu är jag här och får njuta av det på bästa sätt. Har bestämt mig för att nu ska mitt liv se anorlunda ut jag ska inte vara så dum mot mig själv som jag varit! Har ingen hund att ta bilder på men ni får några bilder på mig, syrran och resterande bilder jag tagit;)
 
 
 

Kommentera?
Postat av: maria

Fantastiskt väder för de vackraste!

2014-07-23 @ 12:48:00
Postat av: Elin & Olle

Vrf fick du inte åka med på söndagen? :o
jätte fina bilder, gillar särskilt den på dig när du sitter på stenarna :D

2014-07-23 @ 17:18:36
URL: http://teamtollare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback