Man ska inte gå på utseendet?..

Idag gick jag upp duchade gick en kort promenad åt typ lunch sedan gick jag till klubben! Var framme ca 12 och då var cornelia där så vi pratade lite medans vi väntade på astrid! Efter ett tag kom hon så vi körde lite freestyle inne sedan gick vi ut, Satte upp en rally bana och körde lite lydnad! Ja haha för mig som alldrig sett rally skyltar förut så kan ni gissa hur vi stapplade fram genom banan X) Men kul hade vi! Cornelia körde en del lydnad och freestyle med lexie! Var väldigt kul att se men hon ville inte köra trixet jag lärde lex idag! Är så taggad på freestyle och lydnad nu :D
Vi gick in igen och tog massa "fina" bilder när vi slängde godis till hundarna X) Vi tränade lite till sedan var hundarna trötta (förutom iris med en oändlig pigghet) så vi typ pratade och skrattade åt våra "fina " hundar!! Sedan kl 5 följde dom med mig hem jag berättade lite om stället vi sa hejdå så dom vände tillbaka för att bli hämtade:)
En helt underbar dag som måste göras om!! Haha mycket skratt och nöjda hundar :)
 
Innan ni får bilderna måste jag påminna er om att man inte ska gå på utseendet! Annars hade vi nog inte gått här så stålta över våra hundar haha! BJuder på mååånga roliga bilder fottade tyvär ingen träning men ;) Dom här bilderna är värda att se!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback