Haninge hundhall + Promenad

Igår var vi ett gäng som drog till haninge hundhall 2 timmar och körde rally, Agility och lite lydnad :) Agilityn gick rent av skit och tänkte nu ta en paus då det inte gått bra på länge nu! Men OMG lydnaden asså!! Vi körde plattsliggning och två hundar sprack till sina ägare men lex stannade sedan sprang en till lex MEN HON LÅG KVAR!!!! Så lite taggad blev jag på lydnaden så kanske träffar cornelia på lördag ock kör ett pass lydnad/ Freestyle! :D
 
Idag började jag med en skogspromenad i frosten och hon var lös hela tiden i skogen gick super! :) Sedan kom jag in och tränade lite taget villket gick super :D Sedan håller jag på att lära in "knä" Så vi körde det och nu kan jag typ stå helt rak och hon hoppar upp :D Hon är osäker så gör det inte alltid så mer träning behövs ;) Blir nog mer träning idag så får se om det blir ett till inlägg :)
 
Bilderna från promenanden
 

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback