Träning på södra

Idag gick jag upp och tog en sen morgonpromenad som gick väldigt bra! Lexie lyssnade bra och för första gången på vääldigt länge använde jag lina igen bara för att jag hittade den och kände för det :P
Sedan gick vi hem Lexie vilade lite innan Dina kom och hämtade mig för att åka till södra! Santos tyckte lexie var väldigt stor och läskig i början men sedan var det okej;)
Vi tränade lite först var lexie väldigt jobbig men sedan gick det super! Hon satte slalomen SUPER bra och vi körde kontaktfält villket hon oxå satte SUPER!!!!!!!!!! Sedan ska jag hem och virrar runt i farsta innan jag hittar bussen så många hundmöten som gick väldigt bra då fick vi :D
Sedan fick hon vänta på att vi lagade min cyckel och hon satt snällt stilla och tittade på alla människor och hundar som paserade! Sedan cyckla hem så nu är som helt slut:P En trött hund= En nöjd hund;)
 

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback