1 år!

Igår var det exakt 1 år sedan jag och Cornelia möttes för första gången! Nu har vi delat 1 år med hundträning, skolprat, filmkvällar och massa annat kul med bästa gruppen limitless som bildades i maj!
Minns första gången nervös som man var gick bakom klubbstugan och såg dom, Cornelia och Brandy. Vi satte upp hinder och lexie stack gång på gång, vi plockade bort alla småpinnar på plan. Men hon stack ändå.. Så kom cornelia och brandy in och fixade allt super snabt.. Lite stelt blev det men inte kunde jag tro att det var nu 1 år senare jag skrulle skriva detta inlägg om just denna person? Men det gör jag och det är något jag är sjukt glad över!
Att trotts dessa 5 år som är emellan oss har vi ägnat kvällar, plugg, tävlingar, promenader, träningar, kvällar framför skype osv osv. Jag hade alldrig stått här med den kunskapen om jag inte träffat detta fina ekipage!
För varje dag som går lär jag mig något nytt av just dom! Så imorgon drar vi på tävling igen med rästen av limitless och jag vet inte hur tävlingen kommer gå.. Men jag vet att vi kommer ha sjukt kul! Man kan inte träffa denna människa utan att ha kul, det är omöjligt!
Nu ska vi få år med lika roliga dagar med och utan hundarna och fortsätta utvecklas.
 
Ett ekipage som detta behöver alla som vän! <3
 
 

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback