Lördags promenad

Igår hämtade jag upp Luna och åkte till Farsta för att där möta Astrid med Iris för att ta bussen till handen. Med tre hundar på en buss kan man säga att vi värkligen fick tränga ihop oss haha! 
När vi kom till handen gick vi för att möta cornelia med Brandy och Fasa. Vi tog oss till något naturresarvat där vi busade lite på en äng och sedan gick en långpromenad förbi något typ hinderbane ställe men som funkade lika bra som agility/ dogparkour ställe! Så vi körde lite hoppa genom däck, balansera på stubbar och även lite träning med vippbrädan som stod där och kan säga att vi inte kört på sjukt länge så den satte hon ju inte.. Så säger bara hoppas hoppas att vi slipper den på tävlingen på lördag! 
Vi fortsatte vår promenad tills vi stannade på en solig och vindfri platts där vi band hundarna och körde någon slags "sök". Måste säga att Lexie fixade det över förväntning öven fast visst det blev jag som fick "figga" och det var väldisgt lätt men hon skulle kunna gå en helt annan väg också! Luna satte det riktigt snyggt flera gånger och var faktiskt riktigt taggad villket var kul att se. "Figgade" sedan åt Iris, Brandy och Fasa också som är betydligt mer människo glada så fick några glada hundar att välta omkull mig hehe! Riktigt mysig dag och även bra träning för min hund att gå med andra sådär och kunna vara lugn. 
Klippte ihop en video på Fasa som finns på min Youtube kanal "katinka winberg" och här får ni lite bilder:
 
 

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback