Yesterday is history, tomorrow is a mystery but today is a gift...

Ena dagen så anda så... Jag fattar inget.. Min hjärna stå still, allt står still..
 
Efter tävlingen kändes allt skit om jag ska vara ärlig.. Så valde att i stort sett att inte träna alls för att få tillbaka suget! Körde typ några snurrar på promenader och belönade bara fart och attityd. Vi gick härliga promenader och lekte en massa ist men i Lördags mötte vi tyra, astrid och cornelia på klubben och jag hade med mig Lexie och Liten. Vi satte fram 2 tunnlar, 2 hinder och ett slalom och tränade fart, tunnelsug, framåtsändande och svängar.
Min hund sprang, körde tajta svängar och lyssnade på min handling! Känslan blev från 1 till 100!! Hon fixade det...  Hon kan.. Jag vet.. Hon vet..
Hon vet exakt vad hon ska göra, hon kan göra exakt vad hon ska göra men allt ska ske på hennes villkor.. Ibland är hon min stjärna ibland är hon min problemhund som blev kvar... Jag vet inte vad hon gör imorgon, jag vet vad hon gjorde igår men vad spelar det för roll i det som inte är bestämt?
Offeciell tävling om 2veckor... Inte redo.. Men jag vet att hon kan så får bara hoppas! Nu har hon lyckats bli dålig så ingen träning och hon måste ut varannan minut även på natten... Hon måste nattas och musas med för att hon ska somna. Livet som hundägare kan inte bara rulla på så får väll bara bita ihop! Lite bilder från veckan och träningen<3
 

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback