Vad ska man säga om dig? Perfekt? Underbar? Fantastisk? Amazing?

Vaknad imorse med en otrolig huvudvärk och halsont så bestämde mig för att stanna hemma för att bli av med det! Lexie sov hos Tilda då vi blev så sena igår. Men tog det soft tills kl 13.10 då åkte jag för att hämta Lexie!
När jag hämtat Lexie tog jag bussen till skarpnäck och där körde jag lite parkour, fick några hundmöten som gick riktigt bra och sedan gick jag till bagarmossen centrum över ängen där hon spang lös och försökte få mig att leka med henne. När vi paseratängen var hon väldigt uppe i varv och får syn på en liten nakenhund så hon gjorde utfall men kunde snabbt bryta henne iaf:D
När vi kom till centrum och hämtade min cyckel, cyklade hem.
 Var hemma i typ 1 timme innan jag gick ut i skogen. Ut ur dörren: Lös! Vi gick ut i skogen och gick nästan samma promenad som i måndags! Så duktig!! Vi kom till stället hon stack då och hon va blöt, taggad och helt borta ändå stack hon inte, gjorde inte utfall mot hunden vi mötte LÖS och brydde sig inte om barnet som sprang mot oss!!!!:D
Så lös HELA promenaden och lyssnade suuper på inkallning även när hon fick fnatt XD
När vi kom hem blev det ett bad = Sur hund och nöjd matte B)
Sedan var hon helt slut så vi stupade i sängen med datorn i knät!
Imorgon väntar träning på södra... Nu fan ska vi ta igen det vi hoppade över förra gången! Hoppas på ett bra pass med både Lexie och Happy! Kommer nog ta bilder men skriver nog om träningen på fredag då jag säkert kommer hem sent ;)
OCH NÄSTA VECKA BÖRJAR FORTSÄTTNING KURSEN I AGILITY!!!!!!!!!!
 
Här får ni bilderna från idag;) (en bild på happy från igår;-))
 

Kommentera?
Postat av: Tyra

Fina Bilder♥️:D

Svar: taack!!
katinka Winberg

2014-09-04 @ 07:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback