Haninge hundhall

06.15 stod klockan...Springa upp och iväg till haninge för att hyra haninge hundhall med tyra, astrid och cornelia! Vi plockade fram en bana med staketet och tunnel. Det blev väll mäst agility fast min plan låg på lydnad men lite freestyle och mycket agility lev det iaf! Det var ju ca 4 månader sedan vi körde agility och det känndes super bra och våra planer i agility är nu att fortsätta men mäst på skoj skull men nog lite tävlingar ändå. Kommer inte läggastor tid på kf då jag tycker hon tar om ändå!
 
Efter at vi lämnat hallen gick jag, astrid och Cornelia en riktigt härlig promenad i skogen på ca 1,5 timmar. Brandy och lexie lekte lite men lexie är inte så taggad på att leka när det inte är ängar så brandy fick springa endel själv hehe.. Sedan gick vi till cornelia och var lite med fasa<3 <3
Kolla gärna in min kanal på yt jag tänkt börje uppdatera från våra träningar osv! :)
Filmade mäst så inte måmnga bilder men några:
 

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback